קבוצת בזלת מייחסת חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והגולשים באתר בד בבד פועלת למען שיפור מתמיד בהליכי השירות הניתנים ללקוחות ולגולשים בעלי מוגבלויות.
לפיכך, משקיעה בזלת את מירב ומיטב המשאבים לטובת הנגשת האתר במטרה להפכו לזמין, נגיש, ידידותי יותר עבור הלקוחות והגולשים, בכלל ועבור אנשים בעלי מוגבלויות, בפרט.
כידוע, הזירה האינטרנטית מהווה פלטפורמה לביטוי וייצוג עצמי – אישי ואף משמשת אותנו כזירה חברתית באמצעותה באים לידי ביטוי ערב רב של מאפיינים דעות ואמירות, למיניהן.
הזירה האינטרנטית משמשת אותנו בין היתר, לרכישה ומכירה של מוצרים, וככזו חלה עלינו מחוייבות לאפשר לציבור המשתמשים באתר חווית גלישה מהנה וקלה, ככל שניתן.
כבר בראשית דרכה של קבוצת בזלת עמדה במקביל לראייתה העסקית הראייה החברתית כמקשה אחת. שילוב בין התנהלות עסקית וערכים חברתיים – אחריות חברתית כוללת לקהל הצרכנים בכללותו בדגש על אפיונם הייחודי כמטופלים.
קבוצת בזלת רואה בערך כבוד האדם וחירותו אבן היסוד של החברה הישראלית, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות. לפיכך, אנו שואפים לספק חווית שימוש מירבית ולהקל, להתאים ולייעל את השימוש באתר לכולם במידה שווה, ככל שניתן.
התאמות הנגישות באתר בזלת בוצעו בהתאם לתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע”ג 2013, לתקן הישראלי ת”י 5568 המבוסס על הנחיות 2.0WCAG לרמה AA ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי.
התאמת הנגישות נבדקה בדפדפנים הפופולריים כגון Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera בגרסאות האחרונות.
הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים: כרום.
בדפדפנים אחרים יתכנו אי תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
שימוש ברכיב ההנגשה: באתר זה מוטמע תוסף הנגישות נגיש בקליק המסייע בהנגשת האתר לבעלי מוגבלויות.
מדריך למשתמש בתפריט:
• מתן אפשרות לניווט ע”י מקלדת
• התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות – NVDA
• עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
• הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
• התאמת האתר לעיוורי צבעים
• שינוי הפונט לקריא יותר
• הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
• הגדלת התצוגה לכ-200%
• הדגשת קישורים באתר
• הדגשת כותרות באתר
• הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
• הצהרת נגישות
• שליחת משוב נגישות
לקבוצת בזלת הסדרי נגישות נוספים עבור עובדי בזלת ועבור קהל הלקוחות אשר מעוניין להגיע פיסית למתקנים המורשים (כגון: משרדי הנהלה, בית מרקחת …).
עזרי נגישות ושירות לקוחות נגיש.
מותרת כניסה לקהל בתיאום מראש למשרדי החברה / לבית המרקחת בליווי חיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות. מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים.
ניתן לקבל “פטור מתור” לזכאים לכך כנגד הצגת תעודה.
במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
ניתן לפנות לרכז הנגישות לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים.
הדרכות עובדי קבוצת בזלת לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות ומעורבות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
חניות נכים מסומנות, דלתות כניסה נגישות, מעברים, מעלית, שילוט הכוונה וזיהוי.
עזרים לכבדי שמיעה / לקויות ראיה
כמו כן, מותקנות מערכות עזר למען אנשים עם מוגבלות בשמיעה מסוג “לולאת השראה” הכוללת גם מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות.
בחלק מהמתקנים הותקנה מערכת RightHear להתמצאות והכוונה קולית עבור ציבור האנשים עם עיוורון ולקויות ראייה.
למען הסר ספק: אנו מחויבים להפוך את אתרינו לנגיש לכלל האנשים, בעלי יכולות ובעלי מוגבלויות.
באתר זה תוכלו למצוא את הטכנולוגיה המתאימה לצרכים שלכם, ייתכן ותמצאו אלמנטים שאינם מונגשים אם כי טרם הונגשו או אם שלא נמצאה טכנולוגיה מתאימה ולצד זה אנו פועלים להשקיע את מירב המאמצים לשפר ולהנגיש המידע באתר ברמה גבוהה. במידה ונתקלתם בקושי בגלישה באתר ו/או צפייה בתוכנו אנו מתנצלים ונשמח מאוד כי תפנו את תשומת ליבנו לכך.
הבהרה – חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.
פרטי רכז נגישות:
שם: ענבל סנבטו, אימייל: CallCenter.Manager@b-group.co.il, וואטסאפ: 054-2203527
נתקלתם בבעיה? ספרו לנו! אנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה ומצאתם ו\או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר, אל תהסס\י לדווח אנו נטפל בבעיה ונחזור אליך בהקדם עם פרטים על טיפולה. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן: * תיאור הבעיה * מהי הפעולה שניסיתם לבצע * קישור לדף בו גלשתם * סוג הדפדפן וגרסתו * מערכת הפעלה * סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם) אנו נעשה ככל שביכולתנו על מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.